Thursday 16 May 2013

Terima Kasih Allah untuk hari-hari yang indah, dan makanan yang enak-enak. :)

Bismillahirrahmaniirrahim...

Alhamdulillah,

Minggu ni banyak perkara yang patut aku ucap "Alhamdulillah"...

2,3 hari ni aku makan makanan yang bessssttttttttttttt gile... sup daging dekat tanjung lumpur. perghhh!!! rasa nak hirup je dalam mangkuk.. tapi pikirkan aku pakai baju kurung je. heheh aku memang kena repeat pergi kedai tu lagi. aku doakan pakcik tu sentiasa dimurahkan rezeki. :)

pergi temerloh dengan noro.. pekena nasi arab. Ayam die superb. garing tapi still lagi rasa kukus.. 
nasi dia tak terlalu kering. sambal die mmg kena dengan ayam dan nasik tu. arghhhh memalam ni tulis pasal nasik arab tu buat perut nyanyi keroncong.

Terima Kasih Allah atas nikmat makanan yang tak terhingga.

Alhamdulillah urusan kerja berjalan dengan lancar. meeting baru2 ni K.S Maju takde masalah besar. semuanya dibawah kawalan lagi. :).

Perkara paling aku syukuri  hari ni adalah, pergi KL dengan abg teh.. dan terus balik je. pergi pagi dan tengahari balik terus. nasib baik tak sesat. jimat banyak masa. sampai rumah pukul 4.30. sempat jaga kedai. kemas peti ais kedai. berbual2 dengan abg teh dalam kereta pasal kerja. perkara2 kecil yang nampak remeh.  :)

dan akhir sekali... Alhamdulillah.. aku masih punya sahabat disisi. sentiasa ada untuk mendengar. dan sentiasa ada sahabat untuk diberikan sesuatu. :)

Terima Kasih Allah untuk hari-hari yang indah, dan makanan yang enak-enak. :)

Ampunkan dosa ku Ya Allah. aku lemah tanpaMU.


sup terbaik dari tanjung lumpur. 

nasi arab terbaik di temerloh. 

No comments:

Post a Comment